Incompleet of verkeerd product ontvangen?
Mocht het product niet compleet zijn of niet werken zoals verwacht? Neem dan direct contact met ons op via info@srshop.nl, zodat wij het missende product na kunnen sturen of het verkeerde product op onze kosten retour kunnen nemen.
Heeft u vragen nog vragen of twijfelt u ergens over? Neem gerust contact met ons op via: info@srshop.nl.
Retourtermijn
Als u zich binnen 14 dagen nadat u het product binnen hebt gekregen u toch nog bedenkt, kunt u zonder vragen de producten retourneren. Dit kan ook nog als u het product al heb uitgeprobeerd om een indruk ervan te krijgen. Wel moet het product worden geretourneerd in zijn originele verpakking en staat.
Wij nemen alleen zending in behandeling waarbij het retourformulier ingevuld is meegestuurd. Het retourformulier kunt u hier downloaden. Zodra wij de retourzending in ontvangst hebben genomen, krijgt u een email ter bevestiging.
Als u al een betaling aan Social Return Online heeft gedaan, zullen we dat zo snel mogelijk nadat het product binnen is gekomen terugstorten op dezelfde rekening waarmee betaald is. Mocht dit niet van toepassing zijn, nemen we contact met u op.
Retourverzoek
Voor een snellere afhandeling kunt u een retourverzoek indienen. Dit kan door ons ook het retourformulier ingevuld te mailen. Die kunt u hier downloaden.
Let op, vergeet niet het retourformulier gevuld mee te sturen met de retourzending, anders kunnen we hem niet in behandeling nemen.